هشام جروب

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

هشام جروب
هشام جروب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
المواضيع الأخيرة
» افضل برامج الموبايل 2009 .......رابط واحد
نكت شعبيه علي الطاير ..للترفيه Emptyالثلاثاء أغسطس 25, 2009 7:49 am من طرف هشام سليم المعداوي

» BitDefender Total Security 2010 Build 13.0.15.297
نكت شعبيه علي الطاير ..للترفيه Emptyالثلاثاء أغسطس 25, 2009 7:35 am من طرف هشام سليم المعداوي

» Neighbours From Hell 5
نكت شعبيه علي الطاير ..للترفيه Emptyالإثنين أغسطس 24, 2009 10:25 am من طرف هشام سليم المعداوي

» PRO Evolution Soccer 6
نكت شعبيه علي الطاير ..للترفيه Emptyالإثنين أغسطس 24, 2009 10:10 am من طرف هشام سليم المعداوي

» monopoly الشهيره ببنك الحظ
نكت شعبيه علي الطاير ..للترفيه Emptyالإثنين أغسطس 24, 2009 6:25 am من طرف هشام سليم المعداوي

» احنا يا جماعه محتاجين وقفه في حاجات هبله بنعملها كتير ومش حاسيين ........
نكت شعبيه علي الطاير ..للترفيه Emptyالإثنين أغسطس 24, 2009 6:13 am من طرف هشام سليم المعداوي

» كيف تطرد السموم من جسمك ؟؟؟؟؟!
نكت شعبيه علي الطاير ..للترفيه Emptyالأربعاء أغسطس 19, 2009 6:34 am من طرف هشام سليم المعداوي

» وسائل للتجميل موجوده في مطبخك ...................
نكت شعبيه علي الطاير ..للترفيه Emptyالأربعاء أغسطس 19, 2009 6:29 am من طرف هشام سليم المعداوي

» للشعر الناشف والمتقصف .. الحل..................
نكت شعبيه علي الطاير ..للترفيه Emptyالأربعاء أغسطس 19, 2009 6:24 am من طرف هشام سليم المعداوي

نكت شعبيه علي الطاير ..للترفيه

2 مشترك

نكت شعبيه علي الطاير ..للترفيه Empty نكت شعبيه علي الطاير ..للترفيه

مُساهمة من طرف هشام سليم المعداوي الخميس أغسطس 13, 2009 3:10 am

[مريض راح للدكتور يشتكي من صداع فسأله الدكتور انت لما تنام يكون الشباك مفتوح او مقفول قال المريض مقفول قال الدكتور سيبه مفتوح ونام تاني يوم جاء المريض فساله الدكتور راح الصداع قال له الصداع راح والمكيف راح والثلاجة راحت و,,,,,

مره واحد بيقول لواحد صاحبه اسكت مش انا حماتى ماتت امبارح قاله لا حول الله يا رب ماتت ازاى الست دى قاله وانا واقف معاها فى البلكونه وقعت من الدور الخامس قاله لا حول الله يا رب دى موته وحشه قوى قاله لا ماهى ماوقعتش على الارض قاله امال ماتت ازاى قاله وقعت على سلك الكهرباء قاله يا ساتر يارب دى موته وحشه قوى ماتت من الكهرباء طبعا قاله لا يا عم ماهى الكهرباء كانت مقطوعه قاله امال ماتت ازاى بس قاله اصل السلك نطرها فى حمام السباحه قاله لا اله الا الله ماتت غرقانه قاله بس يا عم اعوز بالله ماهو اول ما نزلت فى الميه الطشه رفعتها على منط الحمام وطلعت عندى فى البلكونه تانى قاله امال انت بتقول ماتت ازاى قاله اصلى لما زهقت قمت خانقها بس بقه يا عم

واحد ضابط مظلات امه حلمها ما بيخيبش. كان عنده عرض أمام الوزير .....قالتله بلاش تنط عشان أنا حلمت ان البراشوت مش هيفتح. المهم جه ينط .... خاف وافتكر فزميله سأله أيه الحكاية؟؟ فلما قاله رد عليه زميله ....ولا يهمك خذ البراشوت بتاعي وهات البراشوت بتاعك. نط صاحبنا وفتح البراشوات ..أتفتح معاه شوية ولقى زميله نارل بسرعة وبيصرخ . الله يخرب بيت أمـــــــــــــــك

فى واحد احول تزوج على مرته لقاها هى

فى ثنين فى السجن محكومين وممنوع عليهم التدخين وحد منهم حيخرج بعد كم يوم فقاله صديقة لما تخرج من السجن نبيك كل متولع سجارة تولعلى وحد انا كمان وخرج وكان يولع فى سجارتين مع بعض والناس بتسئل ليش مولع سجارتين مع بعض فحكالهم على القصة انا مدى كامة لصديقى فى السجن وبعد فترة صار بيولع سجارة وحدة فسئلت الناس هل صديقك هلى فى السجن مات فقال لا بل انا اقلعت عن التدخين وهذة سجارة صديقى

فيه اثنين صعيده بيلعبوا شطرنج الملك مات مشلول

بوش الرائيس الامريكى لقى مصابح علاء الدين وطلع الجنى قال بوش للجنى اعطيك 250 مليون دولار وتقول وين مكان اسامه بن لادن الجنى قاله لبوش اعطيك انا 500 مليون دولار ان قلت وين مكان اسمه بن لادن
هشام سليم المعداوي
هشام سليم المعداوي
عضو نشيط
عضو نشيط

https://hesham.canadian-forum.com

نكت شعبيه علي الطاير ..للترفيه Empty رد: نكت شعبيه علي الطاير ..للترفيه

مُساهمة من طرف ABDO الخميس أغسطس 13, 2009 3:29 am

بجد جامدين يا نجم
تسلم ايديك يا نجم
ABDO
ABDO
عضو جديد